Ξέρατε ότι το 88% των ανθρώπων λέει ότι εμπιστεύεται τις διαδικτυακές κριτικές εξίσου με τις γνώμες των καλύτερων φίλων τους;
Οι διαδικτυακές κριτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικοδόμηση αλλά και στη διατήρηση μιας καλής φήμης της επιχείρησής σας!

Οι κριτικές για τα κομμωτήρια είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς η  συγκεκριμένη παροχή υπηρεσίας είναι πολύ προσωπική και εξατομικευμένη και οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται μεγάλη εμπιστοσύνη πριν κάνουν κράτηση.

Οι θετικές κριτικές μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να βοηθήσουν στη διατήρηση των υπαρχόντων. Ωστόσο, η απόκτηση θετικών κριτικών από τους πελάτες μπορεί να είναι πρόκληση. Σε αυτό το blog, θα συζητήσουμε μερικές αποτελεσματικές στρατηγικές για να ενθαρρύνετε περισσότερους πελάτες να αξιολογήσουν το κομμωτήριο σας.

Συνεχίστε την ανάγνωση για να ανακαλύψετε πώς να αυξήσετε τις κριτικές των πελατών του κομμωτηρίου σας.

Πώς να Αυξήσετε τις Κριτικές για το Κομμωτήριό σας

Παρέχετε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά είναι τόσο κρίσιμο μέρος της απόκτησης περισσότερων θετικών κριτικών που πρέπει να τονίσουμε τη σημασία της παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Όλα ξεκινούν από το κομμωτήριό σας! Επιβάλλεται να παρέχετε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που θα κάνει τον πελάτη να αφήσει θετική κριτική για την επιχείρησή σας, όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

Ας είμαστε ρεαλιστές, όταν οι πελάτες σας φεύγουν από το κομμωτήριο ικανοποιημένοι, είναι πιο πιθανό να αφήσουν μια θετική κριτική στο Google.

Από τη στιγμή που πατούν το πόδι τους στο κομμωτήριο, οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται άνετα και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό. Το κομμωτήριό σας πρέπει να είναι καθαρό και φιλόξενο, και οι πελάτες σας πρέπει να εξυπηρετούνται από φιλικό προσωπικό. Οι υπηρεσίες σας  πρέπει να πραγματοποιούνται από έμπειρο  και εξειδικευμένο προσωπικό που προσπαθεί και κατανοεί τις ανάγκες του πελάτη και να παρέχει ποιοτική υπηρεσία.

Ακόμα και μικρά πράγματα, όπως η αναγνώριση αν ο πελάτης θέλει να μιλήσει ή να μείνει μόνος του για να χαλαρώσει, μπορούν να κάνουν τη διαφορά, όπως και η προσπάθεια να θυμηθείτε τι συμβαίνει στην προσωπική ζωή του πελάτη, π.χ. να ρωτήσετε πώς πέρασε στις διακοπές ή να του ευχηθείτε χρόνια πολλά. Οι σημειώσεις στην καρτέλα κάθε πελάτη που προβάλλονται στο Shortcuts Online σε κάθε επίσκεψη πελάτη θα σας γλυτώσουν κόπο και χρόνο. Επίσης θα λειτουργούσε θετικότατα να του προσφέρατε ένα ρόφημα ή ένα μασάζ κεφαλής και ώμων κατά τη διάρκεια της θεραπείας στον λουτήρα. Αυτές είναι μικρές λεπτομέρειες  που θα σας ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές σας και θα αυξήσουν τις πιθανότητές σας να αυξηθούν οι θετικές κριτικές πελατών.

Ζητήστε κριτικές

Όταν ξέρετε ότι προσφέρατε υψηλού επιπέδου υπηρεσία, μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι και να ζητήσετε από τους πελάτες σας να αφήσουν μια κριτική για εσάς. Αυτός είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να δημιουργήσετε περισσότερες κριτικές για το κομμωτήριο σας.
Ξέρετε ότι κάνατε καλή δουλειά και οι πελάτες σας είναι χαμογελαστοί, οπότε αξιοποιήστε την ευκαιρία αυτή για να ενισχύσετε την διαδικτυακή σας φήμη με μια καλή κριτική. Επιπλέον, τα στατιστικά μιλούν από μόνα τους, το 2023, το 65% των καταναλωτών άφησαν κριτική αφού τους ζητήθηκε από το κομμωτήριο.

Μετά την επίσκεψη ενός πελάτη στο κομμωτήριό σας, ζητήστε του αν θα ήταν πρόθυμος να αφήσει μια κριτική διαδικτυακά. Το σημαντικό εδώ είναι να τους το κάνετε εξαιρετικά εύκολο, παρέχοντάς τους έναν έτοιμο  σύνδεσμο.

Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας

Η προσφορά κινήτρων είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αξιολογήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε μια έκπτωση στην επόμενη επίσκεψή τους ή να τους εντάξετε σε κλήρωση για μια δωρεάν υπηρεσία.

Οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να αφιερώσουν χρόνο για να αφήσουν μια κριτική αν υπάρχει κάποιο μικρό προνόμιο. Είναι επίσης ένας ωραίος τρόπος να πείτε ευχαριστώ στους πελάτες σας για την υποστήριξή τους και να τους κάνετε να αισθανθούν ότι εκτιμιούνται.

Χρησιμοποιείστε εξειδικευμένα εργαλεία Marketing

Ένας δοκιμασμένος και αποτελεσματικός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν μια κριτική είναι το εργαλείο του Shortcuts Online που δίνει στους πελάτες σας τη δυνατότητα μέσα από ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα αξιολόγησης, λίγες μέρες μετά την επίσκεψή τους στον χώρο σας, να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.

Κοινοποιείστε τις θετικές κριτικές

Αξιοποιήστε στο έπακρο τις υπάρχουσες κριτικές σας, κοινοποιώντας τις στα κοινωνικά δίκτυα και ευχαριστώντας τους πελάτες σας για την ανατροφοδότησή τους. Έτσι όχι μόνο θα προβάλετε τις θετικές κριτικές για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να ενισχύσετε τη φήμη σας, αλλά θα ενθαρρύνετε και άλλους να αφήσουν μια κριτική.

Θυμηθείτε να εναλλάσσετε την προβολή κριτικών από νέους πελάτες και πιστούς πελάτες. Είναι σημαντικό να δείξετε ότι προσελκύετε νέους πελάτες, αλλά το να δείξετε ότι έχετε πελάτες που έρχονται σε εσάς εδώ και πολλά χρόνια προσθέτει στην αξιοπιστία σας και δείχνει ότι είστε συνεπείς στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Αυξήστε τις Κριτικές του Κομμωτηρίου σας με το Shortcuts Online

Αν είστε έτοιμοι να αυξήσετε τις διαδικτυακές κριτικές του κομμωτηρίου σας για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να ενισχύσετε την πιστότητα, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να μάθετε περισσότερα για το πώς το λογισμικό μας για κομμωτήρια μπορεί να σας βοηθήσει.