Βλέπεις το κομμωτήριο σου να βρίσκεται σε παρατεταμένη στασιμότητα; Μπορεί να απογοητεύεσαι όταν δεν βλέπεις ανάπτυξη και να δυσκολεύεσαι να βρεις μια λύση που θα απογειώσει την επιχείρησή σου, αλλά μην ανησυχείς, έχουμε συγκεντρώσει 7 τρόπους για να αυξήσεις τα έσοδα στο κομμωτήριο σου και να δεις σταθερή ανάπτυξη.
Τρόποι Για Να Αυξήσεις Τα Έσοδα Στο Κομμωτήριο Σου
- Ανάλυση οικονομικών στοιχείων
Πριν αρχίσεις να εφαρμόζεις τρόπους για να βελτιώσεις τα έσοδα στο κομμωτήριο σου, ξέρεις ακριβώς πόσο αποδίδει η επιχείρησή σου;
Ένα καλό πρώτο βήμα είναι να βεβαιωθείς ότι καταγράφεις την πρόοδό σου. Πώς διαμορφώνονται τα καθημερινά σου έσοδα/έξοδα και τι γίνεται με την πώληση προϊόντων ; Πόσοι πελάτες ξανακλείνουν ραντεβού; Αυτά είναι μερικά παραδείγματα των δεδομένων που θα πρέπει να παρακολουθείς και να ελέγχεις.
Πώς μπορεί όμως αυτό να αυξήσει τα έσοδά σου;
Με την λεπτομερή ανάλυση, μπορείς να εντοπίσεις καθαρά τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της επιχείρησης σου. Για παράδειγμα, μπορεί να παρατηρήσεις ότι το μέσο έσοδο ανά πελάτη είναι χαμηλό, κάτι που υποδεικνύει ότι ίσως χρειάζεται να επαναξιολογήσεις τις τιμές σου ή να στοχεύσεις σε προτάσεις για νέες υπηρεσίες ή προϊόντα.
- Αύξηση εσόδων από τη μεταπώληση
Η μεταπώληση προϊόντων στις επιχειρήσεις ομορφιάς είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να έχεις μια επιπλέον πηγή εσόδων στο κομμωτήριο σου. Αλλά αν θα το αναλάβεις, πρέπει να γίνει σωστά.
Αρχικά, τα προϊόντα πρέπει να αντικατοπτρίζουν την επιχείρησή σου. Αν είσαι ένα premium κομμωτήριο, τότε η πώληση χαμηλής ποιότητας προϊόντων θα κλονίσει την εικόνα σου και την αξιοπιστία σου.
Ένα λάθος που κάνουν πολλά κομμωτήρια όταν βάζουν προϊόντα προς πώληση είναι ότι ξεχνούν ότι οι συνεργάτες τους δεν είναι πωλητές! Δεν μπορείς να περιμένεις από την ομάδα σου να αρχίσει να πουλάει προϊόντα σε κάθε πελάτη χωρίς πρώτα να την εκπαιδεύσεις.
Αλλά το πιο σημαντικό, το κλειδί για επιτυχημένες πωλήσεις είναι να είναι αυθεντικές. Γνωρίζουμε ότι το 71% των πελατών είναι πιστοί στους κομμωτές τους για κατά μέσο όρο 7+ χρόνια. Γιατί; Επειδή απλά τους εμπιστεύονται! Η προσπάθεια άσκοπης πώλησης προϊόντων στους πιστούς πελάτες σου είναι σίγουρος τρόπος να χάσεις αυτή την εμπιστοσύνη. Οι προτάσεις πρέπει να γίνονται με βάση τη διάγνωση των αναγκών των πελατών.
- Βελτίωσε την πιστότητα/επανάληψη των πελατών σου
Ένα κρίσιμο λάθος που κάνουν οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων είναι ότι δε δίνουν προτεραιότητα στην διατήρηση των πελατών τους.
Όχι μόνο είναι πιο ακριβό να επικεντρώνεσαι αποκλειστικά στην προσέλκυση νέων πελατών στην επιχείρησή σου, αλλά η απόδοση της επένδυσής σου θα απογειωθεί όταν αρχίσεις να αποκτάς επαναλαμβανόμενους πελάτες. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη έδειξε ότι η αύξηση της διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σου κατά τουλάχιστον 25%.
Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο όταν προσπαθείς να αποκτήσεις πιστούς πελάτες. Από την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίας και την οικοδόμηση σχέσεων μέχρι τα προγραμμάτα επιβράβευσης, μόλις ένας πελάτης μπει στην πόρτα, είναι η δουλειά σου να τον «εντυπωσιάσεις».
- Βάλε το κομμωτήριο σου online
Δεν το έχεις ακούσει; Τα πάντα είναι τώρα online, και αν το κομμωτήριο σου είναι ακόμη κυρίως offline, τότε χάνεις πολλή δουλειά.
Το καλύτερο σημείο για να ξεκινήσεις με τη δημιουργία μιας διαδικτυακής παρουσίας είναι μια πλατφόρμα κρατήσεων. Πολλοί καταναλωτές τώρα περιμένουν να μπορούν να κλείσουν ραντεβού online, αντί να τηλεφωνούν. Όχι μόνο θα εξοικονομήσει χρόνο στη reception σου, αλλά θα σου επιτρέψει να λαμβάνεις κρατήσεις 24/7!
Θα πρέπει επίσης να δώσεις προτεραιότητα στη συλλογή διαδικτυακών κριτικών. Πολλοί χρησιμοποιούν τις κριτικές μιας επιχείρησης ως αποφασιστικό παράγοντα όταν κλείνουν ραντεβού. Έχοντας μερικές καλές κριτικές online, περισσότεροι νέοι πελάτες είναι πιθανό να κλείσουν.
- Επένδυσε στο προσωπικό της επιχείρησής σου
Όταν πρόκειται για την οικοδόμηση πελατείας, οι υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας θα είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για τους πελάτες σου.
Ενώ μπορείς να αγοράσεις τα καλύτερα προϊόντα ή να έχεις το πιο ωραίο εσωτερικό χώρο , δεν μπορείς να αρνηθείς ότι η πιστότητα των πελατών έρχεται από την ίδια την τέχνη.
Αυτός είναι ο λόγος που η επένδυση στην ομάδα σου αποδίδει. Με την εκπαίδευση, μπορείς να βελτιώσεις τις δεξιότητες των κομμωτών σου, κάτι που όχι μόνο θα βελτιώσει τον κύκλο εργασιών των υπαλλήλων σου αλλά και θα παρέχει στους πελάτες σου υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που θα τους κάνουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά.
- Προστάτεψε τα έσοδά σου με πολιτική ακύρωσης ραντεβού
Ας μιλήσουμε για τα “τελευταίας στιγμής” ακυρωμένα ραντεβού ή ακόμα και γι’ αυτά που απλά δεν εμφανίζονται χωρίς καμία ενημέρωση. Όχι μόνο είναι εξαιρετικά απογοητευτικά, αλλά είναι και πολύ δαπανηρά.
Μπορεί να στέλνεις υπενθυμίσεις ραντεβού μέσω SMS για να τα υπενθυμίζεις στους ξεχασιάρηδες πελάτες σου, αλλά πολλά no-shows είναι από πελάτες που δεν μπαίνουν στον κόπο να ακυρώσουν και δεν έχουν καμία πρόθεση να παραστούν στο ραντεβού τους ή να σε ενημερώσουν.
Εδώ μπορεί να βοηθήσει η πολιτική ακύρωσης για να προστατέψεις τα έσοδά σου. Με το Shortcuts Online, μπορείς να δημιουργήσεις μια πολιτική ακύρωσης και να τη γνωστοποιήσεις στο πελατολόγιο σου έτσι ώστε να προστατεύσεις την επιχείρηση σου από πελάτες που δε σέβονται τον χρόνο σου.
- Προσέγγισε νέους πιθανούς πελάτες
Και τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, η προσέλκυση νέων πελατών είναι ένας σίγουρος τρόπος να αυξήσεις τα έσοδά σου. Το μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό εργαλείο όταν πρόκειται για την επέκταση της πελατειακής σου βάσης.
Ωστόσο, οι ορίζοντες είναι ευρείς, οπότε η επένδυση σε στρατηγικές μάρκετινγκ εξαρτάται από το τι δουλεύει για το κομμωτήριο σου. Οι πιθανοί πελάτες σου μπορεί να είναι στο Instagram ή ίσως ψάχνουν για κομμωτήρια στο Google, εντόπισες τους και δείξε τους μέσα από τη ψηφιακή σου εικόνα ότι αξίζει να σε επισκεφθούν!
Αυξήστε Τα Έσοδα Σας Με Το Λογισμικό Shortcuts Online
Εάν αισθάνεσαι έτοιμος να εφαρμόσεις τις παραπάνω στρατηγικές αύξησης εσόδων, επικοινώνησε με την ομάδα μας για να δούμε μαζί πώς μπορεί να ενταχθεί το Shortcuts Online στη δική σου επιχείρηση και να σου προσφέρει λύσεις αλλά και να σου γλυτώσει χρόνο!