Αξιολόγηση πελατών
Το Shortcuts Online δίνει στους πελάτες σας τη δυνατότητα μέσα απο ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα, λίγες μέρες μετά την επίσκεψή τους στον χώρο σας, να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.
Μια θετική αξιολόγηση πελάτη σε ένα κομμωτήριο συνήθως αντικατοπτρίζει την ικανοποίησή του με την εμπειρία που έζησε στο κομμωτήριο.
Η φιλικότητα, η ευγένεια και η επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη. Η γενική αισθητική και η ατμόσφαιρα του κομμωτηρίου μπορεί να παίξουν ρόλο στην αίσθηση άνεσης και χαλάρωσης του πελάτη κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του. Η σχέση ποιότητας-τιμής μπορεί επίσης να είναι ένα σημαντικό κριτήριο για τους πελάτες.
Μέσα από τη βαθμολογία κάθε ερώτησης (αξιολόγηση εξυπηρέτησης ραντεβού, συνεργάτη, αποτελέσματος) μπορείτε να εντοπίσετε νωρίς κάποιες αστοχίες στην εξυπηρέτησή σας αλλά και να επιβραβεύσετε τους συνεργάτες σας ανάλογα με τη βαθμολογία.